Gudrinieks 2018

22. novembrī skolas zāle pārtapa par studiju interaktīvam erudīcijas konkursam “Gudrinieks 2018” no 5.a līdz 9.a klases skolēniem.
Klašu kolektīvi bija deleģējuši trīs klases biedrus pārstāvēt komandu, kopīgi vienojušies par komandas nosaukumiem:  9.a klase- “Trīs musketieri”, 8.a- “Gudrie astotie”, 7.a- “Zvaigzne”, 6.a- “Debzīši”, 5.a- “Gudrie rūķīši”.
Konkursa vadītāja, sociālais pedagogs Maija Diebele, uzsverot, ka katrā spēlē ļoti svarīgi ir noteikumi,  izskaidroja šī konkursa noteikumus gan komandām, gan līdzjutējiem, kurus pasākuma laikā visi ļoti labi ievēroja.
Tad – galvenā daļa. Divu minūšu laikā komandām bija jāatbild uz ekrānā redzamo jautājumu, izvēloties pareizo atbildi no trim atbilžu variantiem, atzīmējot savu izvēli komandām izsniegtajās planšetēs. Atbildot uz 27 jautājumiem, skolēniem bija jāparāda sava erudīcija par dažādām tēmām- matemātiku, latviešu valodu, mūziku, sportu, kulināriju, lauksaimniecību, mājturību. Gāja dažādi, bet, kā “Trīs musketieri” pēc pirmā jautājuma  izvirzījās līderos, tā arī savas pozīcijas noturēja. Malači, devītie! Bija jautājumi uz kuriem visas komandas zināja pareizās atbildes, par to, protams, bija prieks skolotājiem, kuri vēroja konkursu un atzina, ka skolēni, sev interesantā un saistošā veidā, nostiprināja zināšanas un ieguva jaunas zināšanas, mācījās sadarboties, pieņemt lēmumus.
Dalībnieki pēc pasākuma dalījās iespaidos un analizēja, kur pieļāvuši kļūdas, ko īsti nav zinājuši, kā izdevies sadarboties. Nācās no skolēniem arī dzirdēt patiesas atzīšanās kā, piemēram, -piedodiet, latviešu valodas skolotāj, ka es nezināju, kura ir latviešu tautas pasaka. Konkursa iniciatore, pamatskolas metodiskās komisijas vadītāja Inita Šmite, rezumēja, ka konkurss izdevies jēgpilns, skolēniem patika un jau ir jaunas idejas.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.